Hej Hopp

Jag har ju inte hållt på med det här bloggandet allt för länge måste jag säga.
Men idag när jag loggar in så har jag fått två kommentarer av två människor som jag inte har någon aning om vilka de är. Coolt, undra hur de hittade till min blogg, jag är ju bara lilla jag :).
Men men , vill människor läsa om när jag letar efter pizzor får de gärna göra det :P

Idag har jag och Johan gått till Willys i minusgrader och handlat och gått tillbaka, det var långt, kallt och tungt. Men det gick bra och nu i efterhand känner man ju sig verkligen duktig :)
Men enda sen vi kom in har jag verkligen fryst gärnet. Trots soppa och te.

Mitt nästa försök till värme blir gymmet.
Det är iofs 10 minuter kvar men jag tror jag hoppar core:en iaf. Men står i valet och kvalet om jag ska köra 60 minuter stripteaste-aerobic OCH pulsbalans eller om jag bara ska köra pulsbalans.
Får ju ha i åtanke att jag ska hålla två pass imorrn, två på onsdag och 5 på torsdag.
Kroppen kan ju inte göra HUR mycket som helst.

Idag åkte Sarah tillbaka till England också, vilket jag tycker är tråkigt för det har vart riktigt kul och mysigt att ha henne här hemma.
Ha en trevlig måndagskväll :)
PS. Paradisehotell är tillbaka efter sitt juluppehåll idag Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker du ska skippa både striptease-arobic och paradise hotel! Mamma skjutsar gärna när ni bhöver åka och handla det är bara att slå en ping, mitt söta hjärta. Puss Mams

2010-01-04 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0