Hej hallå i böljan blå

:)
Jahaja, då är man med två lägenheter plötsligt :)
Nej men den 1 april tar jag och Johan vårt pick och pack och flyttar vidare. Dock inte så långt typ ytterligare ett stenkast härifrån :)
Superfin och fräsch 2:a, lite dyrare men också lite större, men framförallt, våran egen :)
Så det känns super bra.
Nu har jag både jobbat och ätit.
Ingen kom på mitt sista pass (PULSBALANS?!) så jag tvingade deltagarna innan prova två låtar iaf :)
Men så kom ett ryck, 36 bicepscurls mellan 7,5-12,5 kg samt 42 armhävningar.
Så nu orkar jag verkligen inte lyfta armarna...
Imorgon är sista torsdagen på jobbet på obestämd tid faktiskt, ledig varje torsdag, härlisch. :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0