Gott nytt år!

Jag hade en riktigt trevlig nyårsafton.
Började med middag hos mig och Johan som jag är väldigt nöjd över att jag lyckats komponera alldeles själv.
Tomat och mozzarella bruschetta
Ugnsstekta grönsaker med helstekt marinerad fläskfilé + sallad med rödvinsås, bearnaissesås eller chilibearneissesås (eller hur de nu stavas)
Slutligen så avrundade vi det hela med pannacotta med hallon.
Riktigt gott.

Vi åkte vidare till trangången där en bekant till Johan hade hyrt en lokal, men för mig kändes stämmningen sådär... Så jag drog hem till mammsen och pappsen en kortis och önskade dem ett gott nytt år och åkte sedan vidare från vadaregången till Malmbygdshage till PY och massa andra härliga vänner. Där sjöngs det singstar, snackades skit, sköts raketer och massa mys!
Slutligen så traskade jag och Sarah hemmåt (jag vet mammsen men det gick hur bra som helst var inte så kallt faktiskt) ;)
Så jag är overall mycket nöjd med min afton.
Tro det eller ej men mitt nyårslöfte är att börja träna mera :P

Kommentarer
Postat av: emma

när jag pratade med mormor igår så sa hon att om man gick ut i tunna strumpbyxor så kunde de fastna på benen! läbbigt. men det kanske jag sa när vi pratade igår kom jag på. det är bara skräcken som inte har lagt sig. puss

2010-01-01 @ 14:19:06
URL: http://tunnalinjerflyterut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0