:)

Dagen började med en upptäckningsfärd. Vart ligger igentligen St annegatan 2?
Ut genom porten och ut i snöstormen. :) Men till slut kom jag fram.
Skrev avtal med Nötudden-Ulla och gick sedan vidare till kronhallen.

Johan är nämligen sjuk, och han har tur som hr en så snäll flickvän som går och handlar åt honom.
På kronhallen så bestämmer jag mig för att köpa 2 semlor. Och kassören kommenterar genast, jaha åhh är det semelfrossa oohh :). Han är ju allt för glad och knasig :):)
Men men.

Jobb jobb och mer jobb. Men detta var den sista torsdagen för mig på bra länge. Känns väldigt skönt, men det tråkiga är att imorgn är min ständiga fredag för en väldigt lång tid också. Mindre kul, men nu kör jag på det här så får vi se hur det går.

Snart helg äntligen :)

Kommentarer
Postat av: Sarizen

haha var det ha blonda som alltid nästan är övertrevlig?? :P honom ville jag döda många gånger när jag traska dit på bakfyllan ;) puss <3

2010-01-28 @ 23:58:56
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0