En ny nivå.

När jag är sjuk/förkyld så har man ju sina kurer för att bli frisk. Och alla gör vi olika.
Men vad jag tror fungerar för mig är bl.a:
Pressa en hel citron i ett glas vatten och dricka.
Äter massvis med vitlök.
Vila vila vila - helst sömn.
Panodil, samt alkohol - lugn inte tillsammans.

De gånger jag blivit frisk har jag fått en shot med päronkonjak gått och lagt mig och när man vaknat har jag kännt mig mycket bättre.
Men idag trots sjukdom så har jag tagit detta till en ny nivå.
"Smoothie:n"

Lite vaniljyoughurt
Lite mjölk
En banan
2 skedar oboypulver
OCH
en 4:a vaniljvodka.

Den blev inte bara AS god, men jag ska sova här straxt tänkte jag och se till att bli frisk :)
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0