Aj aj aj

-Hej och välkommen till CMS Träning & Hälsa

- Hej jag vill beställa en taxi till princess

- Altså du har ringt till CMS Träning & Hälsa

- Jaa...

- Du har altså ringt fel, du har slagit 217800 du ska slå 75 istället för 78.

- Jahaja, då prövar vi igen.

- Ja gör det

- Tack och hej.
--------------------------------------------------------------------------
Vet ni hur ofta det där händer eller? Ganska så ofta tycker jag allt.
Har nu kört ett gångpass och sen fick Jennie köra men jag var med på
vår nya gruppträningsform som heter "SlowMotion".
Det är en lugn ("vit") klass som är mer mental. Ska göra oss medvetna om
vad en liten förflyttning åt höger kan/och gör med kroppen t.ex.
Momenten utförs på spikmatta (om man vill) men man börjar med spikmattan.
Inspirationen till klassen är hämtad ur Tai Chi, Dans, Balans och Styrka.
...................
AAAAAJJJJ!!!!!!!!
Jag klarade inte hela 30 minuter som alla andra att stå på den där förbaskade mattan.
Jag tänke aj aj aj, att stå med båda fötterna gick väl ann men att så med ett ben i luften,
samtidigt som du tippar kroppen. Altså, shit, jag tvivlar på om detta är nått för mig och om
jag kommer klara det. Men på måndag är det dags så det är väl bara till att stå
på Johans matta i helgen. Fötterna kanske blir så stora som han trädmannens efter måndag.
Det visar sig. Spikmattan för ju så att den ökar blodcirkulationen.
Och det gjorde det verkligen, fötterna blev alldeles varma. Men nu gör de mest ont, och
oturligt nog har jag två pass kvar. Men det är väl som man säger bara att sitta upp igen direkt efter man ramlat av hästen?? :P
- Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0