Åhhh....

Skit vilken bakfylla jag har idag, men det konstigaste är att jag drack inte ens igår. Humm hur funkar det här??
Jag som aldrig blir bakfull ens när jag dricker.

Superont i huvudet när jag ligger ner och om jag ställer mig upp så pulserar det ännu hårdare. Snorigt och hostigt.
Går in på sjukvårdsrådgivningens hemsida, och tror mig ha en släng av både det ena och det andra.
Men ang halsontet så säger de att man ska ringa efter hjälp om man haft ont i över en vecka... och det är ju idag det. En vecka senare. Jag har inte tid för att vara sjuk. Det är oerhört frustrerande. Jag har för mycket att göra / vill göra som jag inte har ork till när man mär såhär.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0