Åh ångest kom igen...

Jag vill bli frisk -> så jag kan komma igång med min träning -> så jag är fitt för rhodosbeach 10 :)
Jag vill ha en bra ljudbok -> så jag kan gå massa massa och lyssna samtidigt -> så jag blir mer intelektuell samt fitt för rhodosbeach 10 :)

Men perfa, då börjar jag med 4 rostade mackor med ost, varken mättande eller nyttigt. Men ska snart ner på klubben och äta. Sitter och lyssnar på MTV i bakrunden här, de river av den ena bra låten efter den andra.
Ibland när man lyssnar via dator eller tv eller vad man nu gör kan man tröttna.
Men när de spelas i en ipod eller nytt forum så tänds låten igen och den får nytt liv.

TYP Jason Derulo - Watcha say samt Jordin Sparks - S.O.S Let the music play
 
:)

Letar som sagt efter en ljudbok, gick in på adlibris för att få lite tips. Och hittade boken "ELSAS MODE" det är ju nått som jag tycker är interessant, men vet inte om jag har tiden just nu för att läsa en bok så jag skulle hemskt gärna vilja höra den, men tror inte den är så poppis att de gör ljudbok av den eller?
Nån som har nått tips på bra ljudbok?

Oj oj oj, i skrivande hetta så kommer också Jay Sean ft Lil Wayne med DOWN
Är det bra låtarnas dag på MTV eller?
Man kan ju inte annat än bli på bra humör när de spelar bra tunes :)

Snart jobbo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0