What a night :)

Har haft en bra dag!
Började 10:00 med jobbet, städat, plockat, pratat etc.
Körde två klasser, och innan jag skulle hem precis kom Johanna till jobbet.
Har inte sett henne på så länge, så det var en trevlig överraskning.
Hann knappt prata med henne, hon skulle på Mia Thörnblom (ja hon självkänsla nu ni vet) hennes föreläsning, och hade på nått vis fått en biljett över.
- Ska du med?
- eehh, okej?! Ja men jätte gärna!

Så jag ska springa hem till mig och äta, eller äsch springer förbi sandys hinner ju inte äta.
Möter Linnea.
- Du ser stressad ut...
- Jo men det är så att johanna... blalblala......

- VA?! Det ska jag med :)
- Va ska du?  Vadå själv?
- Ja min mamma vann biljett dit så.
Så jag och Linnea köpte oss varsin macka åt upp den i x2000 fart, och sen begav vi oss till culturum.
Helt fulsatt och jag gled in på ett bananskal. Om alla dagar i livet var så här, det hade vart rätt nice :)
En interessant föreläsning och självförtroende och självkänsla. Dess olikheter och varför det är så viktigt.

När den var slut mötte jag upp Johan, mot gymmet. TRÄNA! :)
Hem, lagat mat, städat och uppdatera bloggen.
Nu är det bara duschen, och fixa världsfred bara sen sömn :)

(aaa, eller det kanske inte blir någon världsfred ikväll, men idag är känslan att jag klarar vad som helst!)

OCH, bästa av ALLT , min älskade pappa är äntligen hemma!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0