What a night =)

Igår tog vi emot Anna-Karin. Det var så kul att se henne igen =).
Middag hos Sara först med Sara såklart, Linn, Anko och Malin. Senare slöt Alex och Py upp oss
och vi begav oss till tellus. Lång kö, så lång att när jag gick in så gick Johan och de han umgicks med till en annan krog =).
Men hade trevligt =).
Har vart mycket trött och slö idag.
Tittade på reprisen av Melodifestivalen sen så ringde jag mammsen.
Jag är en riktig mamms och papps gris =).
Så har vart med dem hela dagen, tvättat, ätit mat, fikat, tittat på film, sovit, handlat =).
Mycket trevligt.
Idag är det ju alla hjärtans dag det har jag firat genom att laga plankstek åt mig och min älskling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0