Varför umgås med folk som får dig att må dåligt?

Jävligt bra fråga Mia Törnblom.
Varför inte bara omringa sig av människor man mår jävligt bra utav?!
Kom hem, med negativ energi, frusen och hungrig.
Det var So you think you can dance (mitt favvo) och jag är inte ens interesserad.
Jag har hela internet framför mig och inget hittar jag som är inspirerande.

Pratade en kortis med en fin vän.
Och pratade en lång stund med min älskade syster.
Nu känner jag mig mycket bättre.
Man behöver människor som man gillar, som ger dig energi.
Och det var verkligen energigivande att få prata med Emma.
Hon är min, och hon är världens finaste syster och det kan ingen ta ifrån mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0