Pinsamt värre...

Jo jag har ju bytt schema, tur att man hade koll idag då (ironi)
Jag började visst kl 12:00, men kom typ 12:15-12:20.
Men upptäckte inte förns efter halva dagen, men det var inte med meningen och jag pratade också med chefen.
Men jag ska inte göra om det, JAG LOVAR. Men man blir verkligen skammsen när någonting sådant händer.
Men man lär sig verkligen en läxa.

Idag har jag även kört premiär av Easy Slow Motion. Tror jag skrivit om den tidigare.
Gick helt okej, lite problem med musiken bara i början vilket stal typ 5 minuter.
På spikmatta men det kändes mycket bättre idag i fötterna etc.

...

Ibland tänker jag väldigt mycket....
väldigt väldigt mycket....

Men det jag vill säga att jag älskar er mina nära och kära!
Ni betyder verkligen allt för mig!
<3

Kommentarer
Postat av: emma

frid ak lust, min snälla syster! <3

du är den finaste katten i stan!

2010-02-02 @ 13:52:02
Postat av: mati

& jag älskar dig!

2010-02-06 @ 22:35:20
URL: http://matildagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0