Hej hopp

Å så var det lördag.
Igår jobbade jag till fyra, sprang till bolaget ovh hem fort som fan.
Jag blev faktiskt imponerad av mig själv att jag hann göra mig iordning på 1.5 timme klar för att åka och gå ut.

Igår firade vi Alex som fyllde 22 på dagen hemma hos Marcus. Vi blev bjudna på en supergod tomatsoppa. härligt krämig =). Var dock rädd att spilla på mig men det gick utmärkt =).
Anna-Karin, Linnea, Linn, Erika, Py , Marcus och Alex var där. Och av oss fick Alex en micro.
Efter några glas kom dansen igår. Vi hittade en bland cd som "dj carman" hade brännt.
Och oj oj oj.
Kobojsarna, Alex C, Britney och massa gammla godingar!
Så kul!

Lite senare skjutasde Py vidare oss till krogen.
Och när vi skulle få in frågade Fadde Darwich och jag och Anko var systrar. Vi är väl inte ens lika =).
(den senaste tiden har flera tyckt att jag och malin på jobbet är lika vi har ju förvisso samma namn men )
Dansa dansa dansa, träffade lite folk man ej sett på länge så det var super kul.
Jag och Anna-Karin stack och åt pizza innan krogen stängde. Och oj oj oj, vad några killar var på oss, herregud, drog upp sin livshistoria. Och det som är så kul att jag coh anna-karin kan läsa av varandra helt och hållet genom att inte säga ett ord men man ser på blicken.
Jag blev lite irriterad, medans anna-karin är mer trevlig men vi var mitt uppe i ett samtal.
När jag ska gå hem upptäcker jag att nån spillt kebabsås på min jacka :(
Inge bra.
Men när jag kom hem så låg en varm snygg och gosig kille i sängen. Johan <3
SÅ jag sov så gott så.
Idag så ska jag ringa min mamma och pappa tror jag (våldgästar dem mest alltijämt :) )

Och ikväll är det ju MELODIFESTIVAL - älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0