Harmoni

Nu har jag fått uppdateringar vilket gör att jag känner mig harmonisk.
Har verkligen vart arg innombords idag, vet inte riktigt varför (eller jo) men små saker som irriterar mig.
Sen gick jag ner skulle köra cykel i 30 minuter, nehepp, skivjävlen fungerar inte. PANIK!?!?!
Springer upp hittar min "old-news" cykelskiva och kör igång. Men det gick ju bra.
Avslutade kvällen med Slowmotion. Det är lite knasigt, för det känns inte som man gör nått igentligen men kroppen om man t.ex. jämför med en harmoni eller cykel. Men när man är färdig så kan man bara ta ett djupt andetag, ahhh, och möta världen med öppna armar. Man är helt tömd på allt och fylld med ny energi!
HÄRLIGT!

Nu är jag extremt godissugen, humm... men jag borde hålla mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0