Här var det lök..

Svettlök, mera svettlök :)
AA kanske inte så fräscht men jag måste få skryta med mitt svett för jag har vart duktig.
Har införskaffat mig en redig träningsvärk i bålen, så som grädde på moset tog jag en långpromenad INNAN jobbet :):)
Hemma från mig ut till oppeby, handlade, och gick tillbaka. SNABBASTE duschen i världen och nu ligger jag i sängen 3.5 minuter för att ta igen mig innan jag ska bege mig till jobbet.

Igår var en tung kväll att säga hejdå till pappa. Men Johan var så snäll och tröstade mig fast jag var ledsen. Men även om man vet att det kommer bli bra blir man ändå så himla rädd och orolig.
Haft lite kontakt med pappa idag, och längtar efter att höra av honom igen.

Nej nu är det påklädning och mot jobbet!

(fast det är svårt när man väl lagt sig i sängen) :P

Kommentarer
Postat av: TVILLINGARNa

aha va kul =)

2010-02-08 @ 11:53:47
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
Postat av: Madde

Så du är lökig värre du idag, haha. Vi är också oroliga för Tobbe men det blir säkert bra. Ring om vi kan göra nått. Kram Kusin och kusinkotte (som vägrar komma ut)

2010-02-08 @ 11:57:13
Postat av: erika

Fin blogg!:)



Vad händer idag då? Kram

2010-02-08 @ 12:25:30
URL: http://eerikal.blogg.se/
Postat av: Rebecca

haha klart man ska skryta om sitt svett xD... här sitter man ju och fryser

2010-02-08 @ 12:30:19
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0