Crack and come back =)

Japp, lite sömn och man blir som en ny människa, en människa med träningsvärk.
Jag var faktiskt duktig igår tyckte jag sprang på löpbandet, och tränade biceps och triceps.
Guldstjärna till mig =),

Imorse vaknade jag av att Johan gick och la sig i sängen, inget konstigt igentligen förutom att klockan var 06:45.
Vafan hur länge jobbade du???
- Ehh.. ja jag tittade lite på hockey också.
Knäppis!!!

Och jag vill ju umgås med Johan när han är hemma så jag har svårt att låta honom sova. Utan springer och väcker honom med jämna mellanrum. =).
Så nu har jag ringt mamma och pappa och ska följa med dem till intersportrean =)

(om det undgått någon så är jag LEDIG - and I'm lovin' it)

Måste berätta/erkänna att jag tittar på Jerry Springer just nu.
Och så gjorde de typ som i cheaters, så de filmar pojkvännen när han kommer på sin flickvän med en annan kille.
Pojkvännen säger då till den här killen i sängen, aa men kom an då, kom upp ur sängen.
Och det visar sig att den här killen inte har någon underkropp. Han är som en spindel lixom huvud, två armar och en bröstkorg först.
Inte för att prata illa om handikappade eller så, men det såg läskigt ut!!

I tisdags var jag och Johan på bio, SHUTTER ISLAND.
Den var lite läskig tycker jag, men joo i efterhand bra.
Den handlar inte riktigt om det man tror kan jag säga, och
är baserat på en bok. Johan tyckte nog den var konstig.
Handlar bl.a. om att en kvinna från ett mentalsjukhus
har rymt och hon är farlig, en polis (leo dicaprio) kommer
för att undersöka fallet.... sen får ni se vad som händer om ni ser filmen!

Nej nu har jag 30 minuter att göra mig vacker på , tror du jag hinner??
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0