Så var glada julen slut slut slut..

Hej allesammans.
Nu är julen avklarad och jag har faktiskt haft riktigt trevligt.
Julafton firades hemme på V-gången med mamma, pappa, syster och mormor. 14-01:30 =)
Fina klappar, got ,at, splande och många skämt om pajala.

=)

Juldagen bar det av till farmor och farfar där både kusiner, fastarar farbröder, barn och hundar var. Trevligt och god mat. Vidare till mig, där Jonna kom o hälsade på , nnågra tjejer till anslöt bl.a. min fantastiska vän Sarah. =)
Mycket trevligt, vin, prat, shots - vidare till tellus.
Och vi som tyckte att vi var tidiga.. ICKE.. lång kö när vi kom dit-
Men väl inne var det mkt trevligt MEN att stå i kö mestadels av kvällen är väl aldrig kul.
Toakö, barkö, jackkö  ...

Jonna gjorde amerikanska pannkakor åt mig på annandagen som också är min Mammis födelsedag.
Innan vi åkte och firade henne så kollade vi på massa roliga youtubeklipp.
Så var min helg.
MYCKET TREVLIGT!
Mkt mysigt att få umgås mkt med min syster också.
Hoppas ni haft en bra helg!
Idag är det jobb, funwalk samt rocky box.. hoppas man orkar nu när man latat sig en hel helg :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0