GODMORGON

Kanske har det nått att göra med att jag går upp 7.10 för att se julkalendern.. men nu vaknar jag inte innan väckarklockan iaf. Men idag var ja så trött så jag gick och la mig en stund till efteråt, men det är väl okej?!

Igår kväll så bjöd fina Sarah på hemmalagad Pizza <3 Gott vare'.

Jag fick ett tips av min kollega Malin ang min matta nått som går mot aubergine (stavas det så) lite lila/svart ..
Så nu är jag lite på jakt.. kikar på mios hemsida och har ev sett nått... men en matta för typ 5000 känns dyrt.
Men man får nog allt åka ner till butiken för att kika hur det ser ut på riktigt.
Men jag hittade en fin dörrmatta på mio: eller jaa... 2 :)

Tror dock dessa är korta men breda och vet inte om jag är 100% förtjust i det..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0