En avhandling VARSEGOOD!

Igår körde jag step mix för första gången på RIKTIGT länge. Riktigt kul var det .. Dessutom körde jag cirkel, core, funwalk och harmoni.
Kände redan igår kväll att det inte stog rätt till i kroppen tyvär..
Och mkt riktigt... mår inte hundra idag tyvärr! :(
Snorig, täppt och ont i halsen.
-
När jag kom hem igår så var det tänt i badrummet och dörren var stängd.. min första tanke var, åh typiskt vad dum jag är som glömde..
Men så tänkte jag till och la till fantasi och inbillade mig shit det kanske står en mördare där inne... Tänkte en tredje gång.. shit tänk om jag öppnar dörren och någon hängt sig.. tände fort som fan i hallen och tankarna var borta..
Ibland är man jävligt fjantig =)
-
Igår kväll var jag också hos världens bästa Matilda och Marcus. Matilda är ju en av världens gulligaste vänner.. hon lagar mat åt mig ger mig filt och är världens bästa värdinna <3
Det som också är skönt när man är bland sådana slags människor är att man får spy ut det man är irriterad på i kroppen.. vilket vi alla 3 gjorde. Och ett begrepp jag sprungit på väldigt mkt på sistone är skitsnack.
Men vad är skitsnack igentligen? Om man tar till onödigt starka ord i stundens hetta visst.. men om man tycker nått, och får spy ut det anser jag nog inte att det är skitsnack om man sedan kan resonera och stå för det.
Skitsnack är när man spytt ur sig och hävdar nått helt annat sedan..
Jag är lite utav en person som vill "tala ut om det" istället för att bara låta saker och ting rinna ut ur sanden..
-
Igår också när jag hade pass var H från Succé där för att fota för våran Easylifetidning, jag själv tyckte att det påverkade min kvalitet som inspiratör och kvaliteten på klassen men de tyckte inte några deltagare som jag pratade med efterråt. (Tur det) Men ens egna känsla och vad man förmedlar är ibland 2 skilda saker..
-
Sen har jag en fundering .. överallt klagas det, pratas det , disskuteras det..
Att jordens resurser börjar ta slut ..
Då undrar jag varför låter man adventsljusstakar och julstjärnor lysa hela natten?
Jag stänger av dem annars kan ja ju inte sova.. och den i köket ser jag inte..
Timer borde nog flera ha :)
-
Ny dag och jag har redan hunnit handla, koka knäck och nu gjort gröt.
Idag ska det handlas en vit amaryllis tror jag, iaf 2 nya hyacinter.
Ha en fantastisk dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0