Viva la vida

Är hemma på villa villa Vadaregången :)
Hjälper mamma med lite påsk och stillar mina nerver lite.
MEN den stora frågan är hur gick det för mitt hjärta Carman igår?
:P:P


Nu har jag och mamma skymtat påskkärringarm vilket innebär att vi släcker, sänker musiken och drar ner persiennerna.
Vatusan 07:45 inteokej att påska då inte!! :)


Förövrigt tror jag att jag hittat en guldgruva... öppnar kylen och där står guldet.
TROPICANA JUICE


Idag är det personalfest... och jag säger bara till mig själv...
LYCKA TILL
Det ska bli så SJUKT JÄVLA ROLIGT
om man får uttrycka sig så :)


Kommentarer
Postat av: linn

PARRRTY PARTY MIN VÄN!!! Snart kör vi ;-) <3

2010-04-01 @ 17:17:22
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0