påskhelgsuppdatering.

Min helg har vart minst sakt händelserik.
Startade torsdag kl 07:00 med köttbullsrullning sen så har det faktiskt bara rullat på.
VILKEN PERSONALFEST!!
Jag och Jennie åkte och handlade på ica oppeby, där jag tror jordgubbskillen flirtade med oss, hehe vi fick provsmaka och han var så trevlig så.
Vidare till stigtomta där jag och Jennie skulle laga maten, både det sociala och drickandet blev lidande... vi yttrade några få ord men sen så var vi fullt upptagna med att laga mat.
Men gott blev det!
God mat blev det, roligt sällskap.
Tuggummitävling, marshmallowtävling, danstävling samt nya gruppträningsformer.
Helt sanslöst kul, klockan bara gick och jag var tydligen hemma runt 4 (har jag hört) :P
--
Fredagen så höll jag en mera låg profil, gjorde om jag kan dra mig till minnes, INGENTING.
--
Lördag så var det äntligen påskmiddag massa god mat, pella maud och castor var på besök från gävle och emma, mormor, mamma, pappa och jag åt en supergod middag.
Helt klart är att jag inte gillar snapps, förstår inte hur man kan gilla det... smakar ju bara jävligt starkt och äckligt.
Därimot öppnade vi min baja päron som smakade mumms. Lite härlig vårig rabarberpaj också.
--> vidare mot Linnea där jag höll låda i vanlig ordning :)
--> mot tellus, vi stog inte på nån lista, vi gick inte före i kön, och ändå kom vi inte för tidigt/ för sent eller behövde kö:a (vilket folk gjorde i över 60 minuter tydligen - KUUUUL)
--> dans och vin, bra kombination .. och kvällen fick betyget helt ok. Kunde dock ha vart bättre för mig tycker jag nog. Hemma 4, klarvaken 7 på morgonen, great Malin Linnea Elisabet.
Upp och hoppa och på jobbet 10.... men vad händer när man gör såhär??
Joo... efter maten typ vid 16 så somnar jag i kökssoffan, märker inte ens att min gullemormor har gått hem ens.
Vaknar upp efter att ha träsmak i baken går upp i sängen och sover lite till.
Halv 8 väcker mamma mig, kul att man sovit bort en hel dag.... näää, lite bittert.
Till lägenheten och dona lite, sen så åkte jag till Linnea <3 kollade ballar av stål snackade lite skit.
Sen hände det otroliga... löpardojorna på, musik som pumpar i öronen och känslan av att jag vill springa.
Löprunda hem känner mig duktig!

Vi får se om man kan somna inatt sen :P
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0