Moviestar oh movistar åhhh....

Ja dagen har inte vart bra!!
Vart sur som en riktig jävla kärring, och stackars Veronica har fått tagit emot mina klagomål.
Bara lyssnat jag klagade inte på henne altså.

Har börjat sova med mina "tänder" igen för de ska vara så raka de bara kan, vilket innebär att de
kan vara rätt ömma på morgonen, och lite lätt huvudvärk.
Kommer till jobbet med andan i halsen och får veta att jag ska bli filmad på min klass idag.
(och ni förstår att jag känner ett sådant sug?? Eller?? )
Nej blir sur och tvär och bitter... mest för att man får ångest.
Men men, filmar och kör klassen och det gick ju bra, eller något /några småfel pga nervositet.
Men men, vad gör det om hundra år?
Men är ändå lite irriterad när momentet är klart, hungrig dessutom.
(och här kommer delen jag vill censurera och inte berätta om men, känner att jag måste)
Bh check
Jeans check
Tröja check
Strumpor check
Trosor ....
Trosor ....?
Trosor ....?!?!

Jävla helvettes skit!!
Jag hade ju fan packat ner dem.
Aha??? Gå i ett par svettiga hela dagen eller köra amerikanaren.
Ja ni får gissa själva vad jag valde.. MEN det känns som man kunde göra en film
om min dag, bara tokigheter.

Men nu känns det bättre ca 50 minuter kvar till kvällur... tidig kvällur halv 18 ?!

Heej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0