En dålig dag...

... blev en dålig dag.
Jag är lite anti förändringar. Och så går jag in till Jennie och säger hur kan jag bli mer som du.
Inte så lätt irriterad, sur och neggig.
Men det beror ju på hur man väljer att ta emot förändringar etc.
Och det är så sant, fortsatte och klagade hos Kristian, men fick inte medhåll där med.
Men Malin det är bara att bestämma sig att detta ska bli en jävligt bra dag.

Och hur slutar det, jag får gå hem när det är ljust, tidigare, en speciell veckas beviljad semester, ser fram emot kommande vecka. Jaaa rätt nöjd över min dag :)

Kommer hem til vadaregången och mammi har gjort paj. Städat lite och jag har fått en ny mascara.
Jag säger det åter igen igen igen

Jag har världens bästa föräldrar <3

Nej nu är de svenska hollywood fruar och mera städning på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0