:D

Halleljuamoment när klockan slog 14:00 idag.
Då tog jag helg. En överrenskommelse då jag körde morgonklubben på gymmet.
Halleuljamoment vad det inte när klockan ringde 05:15 imorse dock.
Men har haft en bra bra dag!
Just nu skriker jag sånger och har högst volym i lurarna.
Livet är helt jävla underbart!!! =)=)
Förlåt men måste verkligen ta till en svordom! =)

16 pass avklarade denna vecka, och sen egen träning på det.
Min rumpa och mina lår känns sådär :P men imorrn är det party!
Först till farmor på middag sen är det dags att slå klackarna i taket
med ett par riktigt jävla bra tjejer.
Vinet är redan inhandlat!

Nu är frågan sova en nap, eller vara helt jävla hög på livet!
Jag kör på nummer 2 =)
Puss

Kommentarer
Postat av: mati

blir så glad av att läsa att du är så glaad! fortsätt så!

2010-04-26 @ 00:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0