Oj oj oj

Vilken dag.
Jag och Johan har vart duktiga, först en synundersökning. Hos kanske den SEGASTE människan i nyköping, eventuellt nominerad till Sveriges segaste. Drog ut på orden och lixom.. inte en min när man pratar om nått glatt det var bra då kanske man lägger till ett smile eller går upp med tonen. Helt monotomt, men men, det gick ju bra iallafall. Så nu ska vi bara skicka in pappret till länsstyrelsen.

Det var ca 40 minuter kvar och Johan pushade mig till att fixa mina tråkiga ärenden på stan t.ex. gå till banken. Så det känns bra att få lite tråkiga men nödvändiga saker gjorda.

En relativt seg dag, TILLS, det var dags för dansa afro, styrka och gång. Är helt slut i kroppen min, och de är oftast när man är trött, hungrig och något speedad samt okoncentrerad de här grodorna hoppar i munnen.
Man kan säga de konstigaste sakerna, men de gäller att ha ett pokerface och köra vidare. Men idag tror jag att jag fick till och så rullar vi ner kota för kåta. HAHAH... PINSAMT VÄRRE men men, så kan det bli ibland.

Nu ska jag laga ungspankaka och titta på reprisen av idol i datan.

BARA EN ARBETSDAG KVAR SEN ÄR DET HELG! :)

Kommentarer
Postat av: linn

HAHAHAHHAHA ååh Malin du gör min dag :D Fy fan va jag hade garvat om jag var med på passet

2009-09-24 @ 10:39:45
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0