I'm earth baby :P

Du som känner mig kanske även känner igen uttrycket:
-"Jag är så jävla irriterad".

Disskuterade med mamma en dag hur man reagerar på saker och ting.
Och då sa hon men Malin du är ju jord. Du gillar inte att vinden kommer och rör omkring du vill ha det tryggt och säkert.
Så jäkla sant, ja blir fort irriterad. Som här om dagen satt jag och Johan och disskuterade en sak och sa ja dig är det ju inte så lätt att få nöjd, du klagar ju hela tiden .
HAHA, I'm earth baby!

Men jag är ju inte SUPER SUR och IRRITERAD länge, jag biter ihop och gör det, och den är det so bortblåst.

Har vart hungrig i en dag typ :P , och det klagade jag på, köpte en kyckling sallad på rhodos till lunch och är nu AS MÄTT istället. Och är missnöjd över det, nästan aldrig är nått lagom.

Nej nu ska jag återgå till mitt dammsugande, moppande, papperskorgstömmande.
Linn, kom och hjälp mig!!!

Idag vill jag tipsa om Beyonce - Sweet Dreams.
Puss så länge

Kommentarer
Postat av: linn

Honey, I´m coming!!!!

På fredag är jag på plats och stannar nästan en vecka. Se till att anläggningen är riktigt jävla skabbig när jag kommer så jag får något att bita i ;-)

<3

2009-09-29 @ 16:29:38
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter
Postat av: Sarah

Den är grymt bra :) finns mycket bra musik nu efter att ha varit dött ett tag :P miss you babe! <3

2009-09-29 @ 21:15:20
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0