Buss

1. Hur svarar man på kommentarer i bloggen????

2. Min dag...
Idag kom de här som man beslutar typ en 10 ggr om året... nu ska jag ta tag i mitt liv.
Äta nyttigt, träna, sova bra osv.
Så dagen började med en sträcka på löpbandet... blir ju överraskad över mig själv ibland. Tröck i mig en grekisksallad på det och två gula kiwis. Sen var det städning på gång....
Och det är helt okej att städa när jag får städa med Jennie, men alla vet väl att städa är inte kul :P
Men iaf.... lagom klara o svettiga var det dags och ringa lite, skriva fakturor, svara i telefon, boka av, boka på, plasta in kort, lägga in nya medlemmar i systemet, fixa med betalningar, med internet, med radiostationer, ompenkande av domän namn.............JA JAG BÖRJADE BLI TRÖTTARE O TRÖTTARE OCH TRÖTTAST.
Tom Kristina sa att jag såg trött ut... när de ca är 60 minuter kvar... nedräkningen börjar tills de är kväll o man får gå hem... Japp.. min turdag.

Då kommer det in två engelsktalande portugiser...... bing bing bing jackpott.
Jag är ju som mina kollegor vet helt suverän på fack-gym-engelska...... NOOOOOOT.
Panik, lite engelska, lite svenska, lite svengelska, lite kroppsspråk och så vidare... Men ja lyckades tydligen göra mig så pass förstådd så jag sålde två medlemskap. Bra av mig :D

Men vad fan heter, 1 styrketräning det är ju inte streanghtening workout, det är inte bodybuilding.... Sarah?? Jonna?? Matilda?? Nån?????

Styrkeklass?? vad heter det...
nått ja borde lära mig inför nästainternationella gäst på gymmet.
Johan somnade i soffan så ja gick o la han ist. Snart ska ja joina. Lunch med mutter imorrn.
Gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Sarah

tyvärr är inte min fackengelska så bra heller när det gäller gymbiten men kan se om jag kan undersökha saken ;) svara på kommentarer måste du göra i deras blogg, vilket suger.. blogg.se som har så bara, tex metrobloggen kan du svara direkt under kommentarer.. tyvärr.. hehe, jag tror du klara din engelska finfint men man blir ju alltid ställd när man måste tänka till :) puss!!

2009-09-10 @ 09:58:49
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/
Postat av: emma

du får nog skriva som en egen kommentar om du ska svara på någon kommentar. photoshoplektion next!

2009-09-10 @ 14:07:45
URL: http://tunnalinjerflyterut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0