Bonjour!

Yeeeees, rätt dansare vann :):)
Fantastiskt bra final tycker jag, nu laddar jag och längtar inför säsong 6. Men det lär dröja men jag hoppas verkligen att den kommer att visas i Sverige.

Nu får man blicka frammåt mot alla tv premiärer de närmaste två veckorna.
Det är andra avenyn
ensam mamma söker
efterlyst
robins
kändisdjungeln och MASSA MASSA MER.

Stackars Johan, som aldrig får låna fjärrkontrollen :)

Igår kväll var jag hemma hos mamms och papps :), lax på saltbädd med kokt potatis och romsås. MUUUUMS, det var så himmla längesedan jag åt det.  Så idag får jag mig en god matlåda.

Fick även en skiva med adobe photoshop av pappsen, dock på engelska. Men det skulle vara kul att kunna mästra :) Vi får väl se.
Ikväll blir det mys med Ankis.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0