YEAAAAAAH!

Vilken dag!!!
Vad har jag lärt mig? INTE MYCKET
Vad vet jag? Jag är tamefan världens bästa idag!!
Har kört pass som ett jävla djur idag!
30 minuter crosswalk + 25 minuter styrka
30 minuter crosswalk + 30 minuter stryka
30 minuter spinning + 30 minuter gym.

Är HUR TRÖTT som helst!f
Men det sjuka är jag är helt speedad, glad och upprymd..
Det är det som är så fantastiskt med träning, energi föder energi.

Möts av möggligt kaffe när jag öppnar dörren (fatta att kaffevattnet har mögglat)
Möts av en meter hör diskhög (okej inte riktigt kanske)
Och jag bara skrattar åt det, för jag känner mig som världens bästa!

Tänker bara ligga i min soffa nu och titta på Ellen Degeneres show som ja missar varje dag annars!
C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0