Sunny Sunday

Det mest irriterande är när man skriver ett inlägg och det försvinner (hände nyss). Bara att sadla om och kasta sig upp på sadeln igen.

Ett stort downfall igår, trots uppmuntringsförsök från öst, väst, söder och norr så kunde jag inte riktigt komma upp. Trots bojkott av fest det var lördag (vilket känndes dumt igår kanske), gör inget nu. Vaknar pigg, glad, fräsch till en härlig, solig söndagsmorgon. Vilket är totalt underskattat.

Lyssnar till forgotten music som;
Natasha Bedingfield - These words
- : -  - Unwritten
Labretta - Bimbo
Linda Sundblad - Oh father
Sara Bereillies - Love song
m.fl

Idag är jag otroligt sugen på JUL, snö, härligt kylig och frisk luft, julgranar, julgranspynt, önskelistor, presentinslagning, pepparkaksbak m.m
Var inne på IKEA's hemsida och kollade nyheter = MASSA JULPRYLAR.
Så ska nog ta mig ett besök till Emma snart och ta med mig henne till IKEA och handla lite.
Just nu grubblar jag på vart jag ska fira min födelsedag och när.. fyller en måndag inte det mest ultimata för kalas. Men det ordnar dig nog.
Nu ska jag piska på Johan lite så han kommer igång - jag vill gå ut och gå :)
Puss hej lingonpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0