Löööördag

Hejsan hoppsan :)
Igår umgicks jag med Malin Erneby och Hanna Johansson, gick sedan vidare till Hanna Holmqvist där Irene Isaksson samt Jenny Lindström var. Det är kul o se vad folk från ens skoltid gör nuförtiden. En helt okej kväll. Gick ut på tellus, men fick nog 00:50. Små 18 åringar överallt, överallt, överallt. De trängde sig o mjaa.. mysigt med malin men krogen igår var överskattad.
Så jag gick hem och kröp ner brevid en sovande Johan istället :)

Sen så ringer hans väckarklocka halv 8, och jag tror det är jobbdag idag, men de är så skönt att inse att man visst är ledig :)
Känner för att baka american cookies idag, har aldrig gjort det men det vore väl gott tänker jag, och ska nog flirta lite med mammsen och pappsen så de kan skjutsa mig till intersport. In need of new shoes - "gympaskor".

Igår hade jag Dansa Mix premiär , och det var roligt och kändes bra. Kanske för att jag var nervös tiden bara rann iväg. :)

Och det kommer börja så mycket bra på tv - jag är en riktig skittv-junkie. :)
Bonde söker fru
Ensam mamma söker
Desperate Housewives
Andra Avenyn
Riverside
Robins
Dagens Man
Idol
Körslaget
Mammas pojkar

you name it :)
Och ikväll är det premiär för robins så jag längtar.
Och ikväll tänker jag äta potatisgratäng, sådeså.

Oj, tusen tankar i ett inlägg - sorry
Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0