JULÅNGEST

Japp, trots att det inte ens är NÄRA till jul har jag drabbats av oerhörd julåntgest.
Jag tycker det ska bli supermysigt att få julpynta mitt egna lilla hem för första gången.
Men hur fan ska jag pynta?!
Gör som du vill säger Johan, vilket är super bra! :) MEN, jag kan ju inte bestämma mig?
Hur har du hemma hos dig? Och vilket koncept tror du på?

Rött + guld?
Rött + silver?
Rött+ silver+ vitt?
Guld+ silver?
Lila + silver + vit?
Lila + silver + svart?
Röd + grön + vit?
Blå + silver?
Blå + guld?
Alla färger?

Hilfe bitte!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha va söt du är :) förra året hade jag en ljusstake och en julstjärna i fönstret.. det var nog allt :P hah. jag får komma hem till dig i jul och få lite julkänsla med andra ord ;) blir nog bra hur du än gör! puss!

2009-10-28 @ 09:06:55
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0