Helvetes morgon försök 2

Brrmmmm mmmmwwwww aawwwhhhuuuuu
(ljudet av motorsåg)
08:08 är klockan jag skulle vaknar 08:30 av en väckarklocka istället vaknade jag utav en jävla röjsåg. SUR com en CITRON stiger jag upp. kl 08:45 kanske så;
pssssccchhhhhh sshhhcccwwwiiiissscchhhhhh.
(ljudet av sopgubbar som tömmer glasnedkastet).
Blir inte gladare.
Asså, absolut de ska få göra sina jobb, men det är fan inte humant att börja 7-8.
9 FINE, inte för att jag jobbar natt eller så men Johan m.fl. för det och om man kommer hem typ 3-4 på natten och kanske inte somnar förns 4-5 är man inte assugen att bli väckt några timmar senare av en motorsåg.
Så pisk åt de som håller på med det där.

Tog en cykeltur till mammsen imorse, sen så gick vi på stan. DET VAR MYSIGT!
Snackade lite om JUL grejamojer, jag är redigt sugen.

Imorrn bär det av till STHLM - shopping med mitt hjärta.
Men först blir det GYM samt skitsnackskväll med Matilda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0