:)

Idag är jag glad. :)
Men inte av någon särskild anledning.
Tycker lite synd om min omgivning.. sitter och tjatar om julen hela tiden. Men jag är ju excited det är ju därför. Och vill ju ha en FIN FIN julgran.
Kanske har börjat nå en slutsats... vad tror ni om:
Vit, Glittrig (guld/silver), och med ett stänk av rött?? :)
Problemet är att jag tycker silver är snyggt.. men färgen blir så kall, men det skulle bli snyggt i vårt vardagsrum eftersom det är lite grå stil. Nå vad tycks? :)

Igår mötte jag "BB" (psykot som var på mitt jobb för ca 6 månader - 12 månader sedan..
Såg han, på samma sida som jag så gick raskt över till andra sidan. Sen så spännde jag benen allt vad jag kunde och nästan sprang hem. Eller ni vet de här som tävlar i gång i OS, som en sådan såg jag ut :).
Lite flåsig när jag kom hem.

Sen idag har jag hunnit vara på stan en liten sväng, och då så såg jag en "romsk"- kvinna. De har ju traditionella kläder och sådär, stora kjolar, spetsar, volanger, lite glitter. MEN, grejen var den, hon hade satt ett fejk D & G märke bak på toppen. Humm, undra hur många som går och tänker shit, har dolce & gabbana börjat göra folkdräkter. FETT, en sådan ska jag införskaffa mig :P.

 

Nej nu ska jag göra lite nytta.

POSS & KRÄM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0