*

Åh tusen saker i min hjärna i vanlig ordning. Internet är FÖR stort för mig.
Jag vill:
Leta efter prylar, prylar så som inredningsprylar, kläder, smink etc.
Jag vill leta efter ny musik.
Jag vill läsa på aftonbladet.
Jag vill läsa bloggar.
Jag vill leta recept.
Jag vill leta efter nya saker som är på gång, bio, konserter, shower.
Önskningar åt mig.
Julklappar och gåvor till andra ( ja jag vet jag är tidigt ute :P )
Vill leta efter smaskigt skvaller.
ETC ETC ETC ETC....

Blir galen hinner ju inte allt!
Ikväll har jag och Johan lagat ugnspannkaka :) Det blev supersmask.
Har tagit HELG för längesedan (19:30) :P och är ledig fram till måndag.
Imorrn kl 09:00 ska jag till Sofie och jag har bokat tid för klippning och färgning...
HJÄLP! Vi får se vad det blir utav det hela, nått blir det. Och i vanlig ordning....
I'M EARTH BABY - gillar inte förändringar.

Jag känner bara 2 som är lika knasiga som jag... PÅ med VOLYM, schlager eller musikal, SKRIK och SJUNG med allt vad du har, och SKAKA KROPPEN samtidigt. <3 Emmsi & Mammsi.
Sen så har jag också VÄRLDENS bästa pappa som fyllde i tisdags, så jag ser fram emot att ge han en KUL :) present (nu blir du nyfiken va, vet att du läser ;) )

Vi får se vad jag mer ska hitta på i helgen, vill till sthlm i vanlig ordning. Har så dåligt samvete att jag inte vart vid din plats på länge. Så det vill jag hemskt gärna.

Ikväll lyssnar jag ( och tvingar Johan lyssna på)
Kelly Clarkson - Already Gone
Brandi - Right here (departed)
Veronica Maggio - 17 år
och nu tydligen blev det money money - med abba :)

(sorry för ett låååååångt inlägg av munn/skrivdiarré)
Snart godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0