:D :/ :(

Då var det dags för dansa mix för andra gången om 50 minuter.. (ska bara äta lite pizza :P ) Mmm jag är riktigt hälsosam idag :) Men dansad loss ska det och det kommer säkert gå bra.

Jag och Johan har börjat kolla igenom beckfilmerna vi har klarat av 3 st. Pratade med ankan i telefon igår hon är ju helt otroligt kan precis vilken ordning filmerna kommer i , vad de heter, vad som hämder i filmen.. la la la.. She's my own raingirl :)

Har nog inte berättat om mina senaste olyckor.
I fredags gick jag snabbt mot badrummet, slog då i lilltån i en kant. Kunde inte röra lilltån på hela kvälen och är fortfarande öm och har lite svårt o böja den. Men jag hoppas att det inte är nått alvarligt.

Johan kastade en kudde mot mig jag duckade JÄTTE snabbt slog kinden i kanten på byrån,
sen var det någonting mer men jag har tyvärr glömt (kanske var det minnet).

Idag hoppas jag Jennie är på jobbet!
Morsningkorsning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0