CTRL ALT DELETE

Som vanligt har jag lyckats skrivit ett LÅNGT inlägg idag.
Som råkade försvinna. Så idag sa Johan åt mig att alltid CTRL C innan jag ska publicera.
Så ja, det ska jag försöka göra varje gång.

Vaknade av mig själv, OJ klockan är halv 9 och jag måste till bryngan för att tvätta.
Cyklade så fort i det kalla vädret så jag fick ont i huvudet.
Lagom svettig slet jag av mig ytterjackan och slängde i en maskin i tvättstugan.
Humm... nu kanske jag kan låna lite musik på internet. För dem jag var och tvättade hos har ju ett sådant här program som man kan "låna ner" lite låtar.

Börjar på *E-O's dator, men kommer på att *T-B brukar göra på sin dator och greja. Så jag går dit, kollar tvätten 55 minuter kvar perfekt då hinner jag många låtar.
Går in på den hemsidan... (datorn är lite trög men ändå), söker efter en låt, hittar, ska klicka så ja kan ta ner den helt enkelt.. väntar..
väntar..
väntar..
CTRL ALT DELETE
Avsluta..
Är det säkert att du vill avsluta...
JAAAA....

Detta gör jag gång, på gång, på gång.
Under 55 minuter gör jag det här och lyckas inte med en endaste låt.
KUL!!!
Börjar tänka på saker, andra saker, som också gör mig irriterad.
Kommer hem till en stackars Johan så får ta emot min STORA BOLL AV NEGATIV ENERGI.
Men som tur är så (okej först blev han kanske inte så glad) kommer han och kramar mig..
Och vem smälter inte av en kram från sin käresta.
Sen började jag och Johan smida planer som antagligen kommer bli på riktigt.

Ca 1 h kvar till jag ska träna Johan och Mig lite.
Lövbiffspasta med chili och paprikasås idag.
Puss

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag är nyfiken på planer!! tell me baby :)

2009-10-19 @ 19:00:58
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är inget fel på min dator!

The Owl

2009-10-19 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0