Novemberwishes

Har vart på stan idag och kikat runt lite granna.
Och jag gör så här när jag går på stan;
Tar upp mobiltelefonen, öppnar ett sms och skriver i allt fint jag ser sen klikar jag på röd lur för då sparas allt.
Så jag har säkert en 17 st sådana i utkast eller vad korgen kallas.
Idag har jag sett FRAMFÖRALLT massa ljusslingor inför JUL :)
Och en stor hit / nyhet iår verkar vara att istället för den traditionella ljusstaken eller julstjärnan i fönstret hänger man som STORA julgranskulor med belysning i, vilket jag tycker är en superidé.

De fanns på indiska för 199/st samt claes ohlsson för 199/ 2 st.
Sen finns det som dekorationskvistar som är lite snurrade med lampor i (clas ohlsson)  199/ 2 st fanns på hemtex också men hittade inget pris, jätte snyggt att ha i en kruka eller en vas.
Sen var det massa ljusslingor på åhlens, löpare-dukar på hemtex, ett par rosettörhängen från ginatricot m.m m.m m.m.

Men när jag var på "classe" så hade de ljusslingor i olika färger och upptäcker då att det finns olika sorters ljust ljus. Mer gulaktigt eller lite mer blå/vit/bländande.
AHA?! Bekymmer två, vad ska jag har för ljusslinga i min gran.
Bekymmer ett, vad ska jag ha för pynt.

Julen närmar sig med stormsteg, så pass att det tom har snöat idag, men inte nån fin snö, kallt, vått och grått.
PERFEKT novemberväder, man vill ju bara krypa ner i soffan och dricka varm choklad :D.


Idag så borrade det i mitt huvud, eller de borrade utanför i min korridor i betong så det lät som de borrade i mitt huvud. HELT SJUKT!!!! Innan halv 8 dessutom (innan min klocka hade ringt ens).
Stackars Johan åter igen som hade jobbat natt och somnade kanske vid 4 snåret. Jag går upp och sätter mig i vardagsrummet för att äta frukost, och då startar det igen. Och det är kanske det sjukaste jag någonsin hört. SÅ SÅ SÅ HÖGT!. Det började med att jag var så jävla förbannad. Men efter ett tag var det så jävla sjukt så jag bara garvade.
Får hoppas de inte är där imorgonbitti, men har inte allt för höga förhoppningar.
Nej nu är det tea-time.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0