Gäsp!

Jag är trött, och tur är kanske det. Har nämligen den kära äran att köra morningclub imorgon.
Morningclub innebär att ca 20-tal företagare ses varje fredag tränar och äter sedan hotellfrukost på Voyage. Det låter väl trevligt? Och det är det också..
Det är bara det att de tränar rätt tidigt. Med rätt tidigt menar jag att passet börjar 06:30. Vilket innebär att jag måste gå upp MINST 45 minuter innan så rösten hinner komma igång, så jag hinner få i mig nått i magen så jag orkar det första passet något sådär okej.

OCH om man är van att börja 12-13 varje dag, så är det en rätt stor omställning. Till råga på det här ska jag ju också ha mina ordinarie fredagsklasser 08:30-09:30 samt 12:00-13:00.

Kommer hem idag, humm, vad ska jag äta. Jo men jag har ju EN kycklingfilé kvar (EN). Jo men jag har ju ris kvar (1 dl). Så det blev kyckling med ris, men som ni säkert kan räkna ut så blev det endast en portion. Ingen matlåsa till maratonracet imorgon. Jo, tänker jag, men jag gör lite pannkakor. Tar fram den oerhört bildande hemkunskapsboken.
2 ägg, CHECK
1 + 1/4 dl mjöl CHEK
3-4 dl Mjölk - SKIT!!!!!!

Så nu har jag inte nån matlåda heller. Men det löser sig på något vis.
Som tur är när man ställer upp på morgonen så kan man få sluta lite tidigare också.
Har rätt mycket att göra förutom passen imorgon på jobbet. Ni kanske har läst att jag är florist stundtals på CMS :)

Sen känner jag lite stress inför helgen.
Det ska handlas.
Det ska tvättas.
Det ska städas.
Det ska bakas.
Det ska läras koreografi av diverse sorter.
Jag ska sätta ihop egen koreografi.
Till detta ska jag också få in, mys med Johan, mys med vänner, mys med familjen, mys med syster, kalas, bowling, fika. OCH TA DET LUGNT.

Önska mig lycka till. Nu måste jag sova, ska ju fan upp snart.
Puss & hej käka rutten leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0