:)

Igår åkte jag med mamma och pappa till mediamarkt för att hitta mig en ev dator. Blev helt kär i en eller igentligen 2 st sony vaio´s. MEN de kostar 9000+ , närmare 10000, skulle du tycka det var värt det?? Bara för den är snygg, eller det är ju en bra dator också, men det finns lika bra datorer men för typ 6999 kr ist.. men inte lika snygga. ÅH har sådan beslutsångest.
Iallafall, Johan i sin tur var också där igår men med några kompisar.. Och så kommer han hem med en överraskning. Johan har köpt Nintendo Wii. :) Och dessutom köpte han ett dansspel till mig HUR KUL SOM HELST. Så ni måste komma och pröva sedan. Sedan körde vi WII sports så vi spelade golf (vilket var min värsta gren), bowlade, paddlade kanot, cyklade, åkte wakeboard m.m. Vi avslutade med en runda supermario. Åh vad kul det var. Och det som är så kul med wii sport och dansspelet är att man sitter inte och bara styr med en dosa som vanliga spel utan här rör man hela sig så har lite träningsvärk i armen idag. :):)
Johan ligger och sover brevid mig här, lånar ju hans dator numera... medans jag ligger och tittar på Lelias Jul i tv4 play.
Jag är ruggigt julsugen nu, och idag är det ju också 1:a advent.
Har gjort en liten (hör och häpna) lista, både med julklappar och saker som jag vill ha här hos oss inför julen.
Men idag jobbar jag tyvärr så det blir inte så mycket idag inte, vilket jag skulle vilja. Men men, what to do. Nya tag imorgon. Så ska jag boka in mig mormor och mamma på bio snart!! Luftslottet som sprängdes.
Tjoflöjt


juste, PS:
Vet en tjej som har rpovat att göra Pernilla Wahlgrens cheescake samt julmustkyckling, och alltesammans blev jätte gott. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0