Afterwork fredag

Idag har vi afterwork på CMS Träning & Hälsa med temat CARPE DIEM. Så det är lugnare klasser mind cykel/gång, harmoni, core. Till detta bjuds det på fruktplock och dryck :)
Ska bli jätte trvligt. Tycker dock jag jobbar lite ojämnt varje fredag jag jobbar. Antingen är det 06:30-13:00, 08:30-15:00 eller 12:00-18:30. Idag är det de sistnämda.
Men idag ska jag hålla fyra klasser Core, Harmoni, Gång och Cirkel, känns okej.. allt utom gången iochmed att jag är sjuk. Men jag har lyckats tack vare mina fina kollegor att från tio klasser bara köra sex stycken, vilket jag är mycket tacksam över.
Blir en lugn kväll iochmed att jag är sjuk fortfarande men på bättringsvägen..
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0