Malin+Johan+Supermario = sådär...

.. men det tar sig.
Två kvällar denna vecka har Johan frågat om jag inte vill köra tvspel.
Okej då svarar jag, men igentligen är klockan rätt så sent för att börja kanske halv 10 eller senare.
Då kör vi SuperMario. Och det som är så kul är att man kan spela båda samtidigt.
MEN, och här kommer det. Man kan inte gå brevid varandra så man hoppar på den andres huvud hela tiden för att komma först. Man slåss om de bästa prylarna när de kommer ut ur lådorna och man lixom råkar med sabotera för varandra än att hjälpa varandra. Johan är snabb i sitt spel, så snabb så ibland hinner jag inte med, och detta innebär att jag inte ser min gubbe alls, jag får chansa och hoppa och oftast dör jag. Jag är lite mer hetsig :). Och hela tiden klagar vi på varandra men smaart, skynda, men om du hade hoppat. Så oftast slutar det med att vi blir osams. Och igår jag skojar inte, vi dog sägert 8 ggr var.. och då har man ändå 5 liv.. så 40 ggr. Sen efter klockan 00 händer det nått, vi går frammåt och det går bra. Så vi spelade till typ halv1, kvart i 1.
Så det var med trötta steg jag klev upp i sängen idag, ner till klubben och körde pass 08:30.

Äntligen är det fredag, har jobbat sön-fre denna vecka så det ska bli så skönt med helg. Ikväll blir det förhoppningsvis BIO, luftslottet som sprängdes. Imorgon party, och på söndag är det personalmöte, och tvättstuga. Så det känns som en bra helg.

Kommentarer
Postat av: linn

Hahah jag älskar "på söndag har vi personalmöte" "känns som en bra helg" ;-D

2009-12-05 @ 21:35:50
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0