Juldagen!

Hej Hallå.
Nyvaken här.
Hade en jätte trevlig julfton.
Dagen började på gymmet där ni körde julspinning samt styrka efteråt. Det var jätte roligt trots att man "jobbade" på julafton lixom.
Gick hem och gjorde mig iordning och fick då sällskap av min syster som fick inviga Johan och mitt nya BAND HERO ;) (Och jag tror hon gillade då hon bara skulle spela en sista låt humm... 5 ggr ) :)
Vidare till morfar och Ulla och hälsa på , vilket var mysigt också. Dessutom hade de en hund hemma, "challe", som är såååååååå söt. En Cotton blablabla (nått franskt) super gullig.
Plockade därefter upp resterande familj och åkte till farmor och farfar.
Vi åt jätte god julmat, spelade spel, kalle anka och hans vänner, massa godis, efterrätt, mat omgång nummer två. (och det blev också en tredje omgång).
Massa massa fina julklappar fick jag också, fina juldukar, sex and the city boxen, våffeljärn och en MASSA MASSA duschcreme, så nu ni kommer jag lukta gott LÄNGE! ;)
--
Snart ska jag väcka lilla Johan, hoppas han inte blir arg, han gilla roch sova, och jag vill inte vara vaken själv, ingen bra kombination.
Idag ska jag till farmor och så kommer mina kusine roch lite sådär sen så blir det tellus till kvällen. Med mina kära fina vänner. Men vart är inte riktigt bestämt ännu :)
Men det kommer bli en kul kväll på tellus förhoppningsvis!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0