God Morgon, God JUL

Vaknade, helt klarvaken 06:52 och skrek god jul till Johan, han trodde jag sov så han hoppade till och blev rädd :)
Sprang till granen och ropade , kom kom kom. :)
Så nu har vi haft en liten mysig morgon.
Johan fick MarioKart och en t-shirt av mig. Och jag fick massa fina och godluktande dusch- & badgrejer och ett jätte snyggt sovset :) Nu har vi också Band Hero.
Så ni kan ju gissa vad vi gör i mellandagarna. Vi får snart öppna spelarkad. :)
Om 15 minuter ska jag ner till gymmet och ta dagens julaftonspass men det ska bli jätte roligt faktiskt. Även om det känns lite som ett brott att träna på julafton känner jag personligen. Men det blir nog bra!
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0