Draft: Dec. 20, 2009

Typiskt att när man blivit frisk så blir man sjuk... mår sisådär idag. Ont i halsen, munnen, lite hostig, lite ont i huvudet. HÄRLIGT! Varför alltid jag, är såhär hela hösten tycker jag.
Ligger nu i soffan och tar det lungt, har gjort en att göra lista idag;
Köpa gran
Slå in julklappar
Rimma på julklappar
Bada
Hitta jullåtar inför julaftonsklassen - någon som vill komma och träna på julafton med mig? :P (hoppas det iaf)

------- Detta ovan skrevs kl 10:00.---------------

Nu har jag precis kommit hem, dagen började med granletning. Åkte upp till Ica kvantum, där jag träffade Emelie Kihlström som sålde granar, sen när vi valt gran efter mycket om om men så skulle vi betala.... 400 spänn för en gran?! Då fick mammsen ett litet utbrott, hehe, men det var inte så farligt. Men vi bestämde oss för att leta gran på annat ställe och till slut hittade vi en. Superfin. Har vart på stan med dem en stund och haft en riktigt trevlig dag. Idag är det 4:e advent och för en gångs skull tänkte jag visa hur jag har det idag i bilder.
Mår tipp topp måste jag säga :)






Ha en härlig 4:e advent. Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0