Wejki wekji

Åh typiskt!!
Skrev värsta långa inlägget men men... bara kliva upp i sadeln igen.

Jag är nyvaken. Och bestämmde mig för att blogga på morgonen eftersom jag hade en dröm som jag för en gångs skulle kom ihåg. Anser inte att jag är en människa som drömmer överdrivet mycket, det finns ju vissa som drömmer hela tiden. Iaf så var jag och Matilda på väg till london på semester, later on så mötte vi upp med sarah, och helt plötsligt så pendlade vi mellan sydafrika (sol & bad) och london (storstad och shopping). Även Jennie på jobbet fick vara med på ett hörn, hon var på semester med Matthias och hade lyckats vart med i hipp hipp. Lite kul det där med drömmar. Alltid när jag drömmer mardrömmar blir jag jagad.. HATAR DET, får panik. Men jag är därimot nyfiken vad Johan drömmer om, för han skrattade när jag skulle gå upp. Så mysigt att vakna upp med honom eftersom jag gick o la mig själv.

Igår var jag så fruktansvärt seg, låg och degade i soffan hela dagen. Men till slut tog jag mig i kragen och cyklade hem till Malin där även Hanna Johansson var. Vi fick en suverän idé i förrgår på "skeppsbron" att vi skulle laga en trerätters och ha mysigt (man kan ju ha sämre idéer..) Så det blev en tomat,basilika och mozarella bruscetta, fläskfilé i svampsås med klyftpotatis och sallad och slutligen kladdkaka med glass. SÅÅÅÅÅ GOTT :) Vi hade super trevligt, en timmes sökande efter en dans som Malin var tvungen att veta... men vilka dansar då? Jag vet inte? Vad är det för typ av musik? Vet inte men mycket dunka? Men vad var det för typ av dans då? Nej de vet ja inte riktigt.. men det var lite svart och lite grönt. Men tack Malin, vet exakt vilken det är ;) :P Men tillslut hittade vi den det var Mark & Courtney season 4 och låten heter the garden. Så nu behöver vi inte leta så hårt för det står i bloggen.

Idag ska mormor ha födelsedagsmiddag, så det är bara godmat hela helgen så vi får se vad det blir för nått gott :)
Nej nu ska ja läsa boken, sååå spännande. Vill bara läsa ut den. Känner både typ plåga och njutning den är ju spännande och bra men kan inte släppa tankarna på den vill bara få slut på den lixom.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej babe! mysigt om ni hade kommit hit ;) jag har också drömt i natt, att vi var tillbaka i skolan och busade runt som förr i tiden. Även E var med och vi var precis som vanligt. Vaknade och började gråta :( annars är allt bra här.. shoppade lite och blev utbjuden på min första engelska dejt men tackade bestämt men vänligt nej :P haha. Hoppas du mår bra där hemma och grattis till ettårsdagen! gud va tiden går fort :) om du inte har nåt att göra på fredag så tycker jag du ska kila förbi syrran min och dricka lite vin :) jag är ju hemma över fredagkvällen och sen blir det jonnas fest. puss puss <3

2009-08-23 @ 10:29:07
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0