Lördag =)

Idag är det lördag, och jag myser i lägenheten.
Johan har precis gått till jobbet och jag äter delikatessyoghurt, MUMMA.
Har många bollar i luften ibland.. kanske för många... vill läsa en bok, vill "modereseracha", laga mat, baka, partaja, mysa, hitta ny bra musik, göra iordning konditionskombos osv.. (ilandsroblem) men men ..

Jag och Johan tog ett ryck idag och satsade ett litet steg på lägenheten, nya gardiner till sovrummet blev det, var lite tveksam, ljusgrå,mörkgrå,svart och brunmönstrade.. men de var riktigt snygga. Nu ska vi bara ha nått att hänga dem på.. som sagt ett litet steg, men bättre ett litet än inget alls :)

Häromdagen var det 1 år sedan jag och Johan blev tillsammans.. men tyvärr så jobbar han ju natt tors-sön så vi har inte firat det. Men förhoppningsvis till nästa vecka ska vi gå ut och äta nått gott.
Imorrn väntar sig ett litet födelsedagskalas/middag hos mormor som fyllt år. Längtar tills dess.

Nej nu ska ja ta mig i kragen tror jagh och börja min to do list med att titta på reprisen av so you think you can dance ;)

Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0