Gårdagen...

... vet inte vad som hände..
Det var bara kaos, hade typ trettielvatusen saker att göra... var helt slut i huvudet. Kom hem så hade Johan tagit fram kött ur frysen.. men fel kött. (inte så lätt o se vad som är vad alltid) men iaf. Fick jag tre ideér till nya maträtter... men nej, ingen cremé fraiche, nej ingen sås. Så min kväll slutade med två frallor... (och många dumle). Läste ut min bok.. satt och grinade för den fick en att tänka på de tråkigheter som hänt i ens liv. Och sedan... bambambam SO YOU THINK YOU CAN DANCE. Sååå bra!!
Johan kom hem innan jag somnat också, då blev jag väldigt glad :):)

Men idag därimot har dagen gått som x2000. Tog med mig min dator till gymmet så jag och Jennie har dansat varje fikapaus. Stängde receptionen lite tidigare för jag skulle hålla diverse klasser... SUPER SUPER KUL. Och bra gick det också!
När jag kom hem hade Johan råkat raderat massa massa massa bilder på sin dator, tycker så synd om honom. Jag tänker bara till mig själv.. om mina bilder skulle försvinna, jag skulle vara så innerligt ledsen. Alla minnen man har till just ett kort. Man kan komma ihåg konversationer, vad som hände innan, vad som hände sen, vad man tänkte osv.
Nu har jag poppat popcorn, men är sugen på både glass och kakor.

Atjoooooo , snorfontän!
Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0