Stolt

La precis på telefonen efter ett avslutssamtal med Lena, min utbildningsledare under dessa 2 år.

Vi pratade bland annat betyg..
När man får saker och ting uppradade blir man ju så glad och stolt. Jag hörde ordet VG flera gånger och reflekterar, det är ju fasiken jag som presterat detta!

Vidare så pratade vi om min personliga utveckling, att jag när jag började hade väldigt stor integritet men nu i vår sista presentation.. Ja är öppen, modig.. Saker som jag förvisso hade i mig när jag började men jag har släppt lite mer på tyglarna nu och vågar. Bryr mig inte så mycket och känner mig mer säker i mig själv. Att få höra det boostar mig nått enormt.

Hon berättade också om antagningen.
Det var jag och två tjejer till.. Och Vamilla från Travellink som satt med i min intervju hade sagt den där tjejen... Där har vi verkligen någonting.

Två år, och tusentals nya erfarenheter.
Tacksam är bara förnamnet och starkare än någonsin!!!

Torsdag - EXAMEN :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0