Fredag







Hej hopp!
Igår åkte jag Markus och Frank ut på sjön. Vi var lite skeptiska först då det var lite blåsigt, molnigt, "knottigt". Men plötsligt öppnade himmlen sig och solen strålade, ja vi sveddade oss nog allesammans. Läsa bok, Ahh det går verkligen dåligt måste lösa ut den nu nu nu! Vi spelade yatzy, nutidskryss, badade, fiskade, grillade, en underbar dag helt enkelt!

Fick tom killarna att göra några knäböj ;)

Ärligt talat, vi var så trötta i benen hela kvällen sen, så det var tydligen dags att röra på fläsket!

På kvällen åt vi på piren, det var okej, men inte mer tycker jag. Vet inte om jag går tillbaka..  Sedan tog vi en drink på lotsen och en drink här hemma.

Altså mina pelargoner är verkligen sååå fina just nu!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0